Általános kérdések
A Gamebro.hu videojáték webáruházban játékokat árusítunk digitálisan, aktiváló kulcs formájában. Elérhető széles választékunk jelenleg PC-re (számítógépes játékok több platformra) és XBOX, valamint Nintendo Switch konzolokra terjed.
Válaszd ki a kívánt kategóriát a fenti menüből, majd böngéssz és találd meg a neked tetsző játékot. Ha esetleg már tudod, hogy mit keresel, csak írd be a játék címét az oldal tetején a Keresőbe. Ezt követően tedd Kosárba, majd kövesd a vásárlási folyamatot a Pénztár oldalon.
Az oldal tetején található "Profil" gombra kattintva tudsz belépni. Ha fiókot szeretnél regisztrálni, azt is itt érheted el: ez esetben válaszd a "Regisztráció" opciót, majd ezután töltsd ki a szükséges információkat. Sikeres regisztrációt követően e-mail értesítőt küldünk. Választhatod azt is, hogy már meglévő Facebook, vagy Google fiókoddal végzed el a regisztrációt.
Áruházunkban jelenleg két fizetési mód elérhető: ezek közül a bankkártyás fizetés azonnali, az OTP Simplepay rendszerén keresztül, illetve elérhető még a banki átutalás / készpénz befizetés OTP fiókban opció: ennek megerősítése manuálisan történik, az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében (minden munkanapon 9 és 17 óra között). A megvásárolt játék aktivációs kulcsát regisztrált felhasználóként a webáruházban a "Profil - Mengrendelések" oldalon tudod megnézni, illetve is elküldjük e-mailben a vásárlás során megadott e-mail címre, sikeres fizetést követően. Ha nem találod az üzenetet, vagy nem érkezett meg kérjük ellenőrizd a 'Spam' és a 'Promóciók' mappákat az e-mail fiókodban, vagy lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal
A Gamebro videojáték webáruház megbízható és hosszú ideje működő nagykereskedőtől szerzi be a termékeket. Minden megvásárolt játékkulcsra 30 napos beváltási-, és örökös működési garanciát vállalunk. Kérjük, a vásárlástól számított 30 napon belül aktiváld be a játékod.
Sajnos a termékeink digitális jellege miatt erre nincs lehetőség. Kérjük, a vásárlást megelőzően tájékozódj a termék jellemzőiről, gépigényéről, stb. hogy biztosan a számodra megfelelőt válaszd ki.
Kérünk, először nézd meg a termék leírását, vagy a hozzá kapcsolódó útmutatót. Amennyiben nem találtál választ, vagy ha problémád van a vásárlással, Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll, hogy segítsen megoldást találni. Szolgáltass lehetőség szerint minél több részletet, amely segít gyorsabban megoldani a kérdéses dolgot.
Játékokról
A platform az az eszköz vagy rendszer, amelyen a játékok futnak. Ide tartoznak a számítógépek (PC), konzolok (például Xbox, PlayStation, Nintendo), valamint a mobil eszközök (okostelefonok, tabletek). A platformok közt a legtöbb esetben nincs "átjárás", tehát ha PC-re vásárolsz egy Steames játékot, akkor azt a Steam fiókodon és PC-n fogod elérni, pl. Nintendo Switch-ről már nem, így oda ismét meg kell vásárolnod - viszont van néhány kivétel: pl. Xbox és PC Windows platformokra léteznek játékok, amelyeket elég csak az egyik rendszerre megvenni és mindkettőn játszható: egy részletes blogbejegyzésben írunk erről bővebben és felsoroljuk a játékokat is. Ezekről részletes leírást az Útmutató oldalunkon találsz, vagy a Kategóriák leírásában. Alapjáték: Az alapjáték a játék elsődleges, eredeti verziója, amelyet a fejlesztők kiadnak. Az alapjáték tartalmazza a játék fő tartalmát, amelyhez később kiegészítők, DLC-k (letölthető tartalmak) és bővítmények adhatók.
Igen, természetesen. Ha pl. Xbox One játékot vásárolsz, de Xbox Series X konzolod van, automatikusan a játék legújabb, optimalizált verzióját kapod meg, ha az elérhető már.
Természetesen, remek ajándék lehet egy videojáték. A megvásárolt játékkulcsot elküldheted, vagy akár ki is nyomtathatod az ajándékozottnak, amit Ő a saját fiókján tud beváltani.
Egy kulcsot csak egyszer tudsz aktiválni. Ezért fontos, hogy jól őrizd meg a különböző fiókjaid belépési adatait, mert onnan később bármikor és bárhol hozzáférsz a korábban megvásárolt játékaidhoz
Garantáljuk, hogy minden játékkulcsunk Magyarországon beváltható bármilyen probléma nélkül. Ha külföldön élsz, akkor az Európai Uniü országain belül 99%-ban működnek, az EU-n kívül viszont nem tudjuk garantálni. Utóbbi esetben kérjük lépj velünk kapcsolatba és válaszban megírjuk, hogy melyik országokban felhasználható adott játék kódja.
Ha kedvenc játékod készlethiány miatt nem elérhető kínálatunkban, tedd "Kívánságlistára" és jelzünk, amint ismét elérhető lesz. Ha a terméket nem találod a keresőben sem, akkor kérj árajánlatot Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.
Az árak a nagykereskedő partnerünk elérhető készlete és árváltozásainak függvényében nálunk is változhatnak.
Néhány játékot már megjelenés előtt lefoglalhatsz nálunk előrendeléssel. Ezek külön kategóriát kaptak a webáruházban és a megjelenés napján küldjük ki neked